طراحي لوگو چيست؟



لوگو يک طراحي است که نماد سازماني است. اين طرحي لوگو است که توسط يک سازمان براي سربرگ ، مواد تبليغاتي و علائم خود به عنوان نمادي که توسط آن سازمان به راحتي قابل شناسايي است ، که به آن لوگو تايپ نيز گفته مي شود ، استفاده مي شود. طراحي لوگو يک نمايه گرافيکي يا نمادي از يک شرکت ، مارک تجاري ، مخفف و غيره است که اغلب بصورت منحصر به فرد براي تشخيص آماده طراحي شده است.


همچنين ممکن است براي مشخص کردن محصول يا خدمات شرکت خود ، از يک لوگو به عنوان يک علامت تصويري ساده فکر کنيد. انواع مختلفي از علائم و نشان ها به راحتي شناخته شده و با اهداف همراه هستند. به عنوان مثال ، از هلال براي شناسايي کشور يا خانواده استفاده مي شود. زماني بود که فقط سازمان هاي کافي بزرگ مي توانستند هلال خود را بسازند. آنها در بعضي موارد رسم بسيار مفصلي با اشياء زيادي براي غني سازي تاج بودند. هزينه مسئله اي نبود و بيشتر در نظر گرفته مي شد بهتر. سپس پرچم ها به دليل بزرگتر بودن قالب مورد استفاده قرار گرفتند. آنها از مسافت هاي صنايع دستي از مسافت هاي طولاني قابل مشاهده بودند. علائم جاده اي براي اهداف اطلاع رساني طراحي شده اند. آنها از تکنيک هايي مانند رنگ هاي متضاد ، قالب هاي ساده و در عين حال شيک براي شناسايي و جلب توجه بيشتر و انتقال اطلاعات استفاده مي کنند.


اکنون روزها محبوب ترين و موفق ترين شرکت ها همچنان مي گويند که "ساده تر بهتر است" ، به خصوص امروز که همه چيز خيلي سريع پيش مي رود ، شما زمان و زمان کمتري براي تحت تأثير قرار دادن مشتريان خود داريد. بنابراين بايد به شيوه اي بسيار شيک انجام شود اما در عين حال محافظه کار باقي مانده است ، به طوري که گرفتن چشم و مغز آسانتر از طراحي لوگو شماست.


اين روزها شما نيز بايد هزينه توليد مثل را در نظر بگيريد. طراحي هاي دقيق تر و رنگارنگ آرم براي تکثير سخت تر است و البته هزينه هاي بيشتري نيز دارند. همچنين بايد اندازه اي را که لوگو شما در آن استفاده مي شود در نظر بگيريد. طراحي لوگو در تابلوي علائم و همچنين روي کارت ويزيت يا روي قلم به عنوان مثال عالي خواهد بود.


ما در مورد استفاده عمومي از يک آرم صحبت کرده ايم. اکنون مي خواهيم با جزئيات بيشتري به آرم بپردازيم. انواع مختلفي از آرم ها وجود دارد: نماد آيي - نوعي از عناصر گرافيکي مربوط به حوزه تجارت يا فقط يک تصوير انتزاعي ، به عنوان مثال: نايک ، AOL ، ميشلين. Logotype - لوگو فقط بر اساس نام شرکت. يک قلم منحصر به فرد يا يک سبک طرح منحصر به فرد مي تواند يک نماد عالي را ايجاد کند ، به عنوان مثال: سوني ، Coca-Cola ، IBM.


بياييد در مورد هر نوع جداگانه صحبت کنيم. آرم هاي آيي مي توانند بسيار متفاوت باشند. تنوع کلاسيک اين است که نماد متناسب با هر يک از اشکال هندسي اساسي باشد. مثلا:


بهترين شکل ها براي استفاده از اشکال هندسي متقارن هستند. تقريباً در هر مکاني قرار دارند و هنوز تعادل را حفظ مي کنند. آنها بسيار آسان براي اداره مي شوند.


هنوز هم خوب است که آرم متناسب با هر نوع هندسي باشد ، مناسب تر و متعادل تر به نظر برسد:


در آخر هيچ تعهدي وجود ندارد که از چه شکلي استفاده کنيد ، مي توانيد از هر شکل آزاد که مي خواهيد استفاده کنيد ، اما بايد با قرار گرفتن در آن بسيار محتاط باشيد ، بنابراين آرم به نظر نمي رسد که از هم پاشيده يا در حال از بين رفتن باشد. افتادن:


با انتخاب شکل ، بايد در نظر بگيريد که شرکت شما چقدر محافظه کار و پايدار مي خواهد ظاهر شود.


ه نظر شما شناسايي ترين قسمت يک تجارت چيست؟ کدام مورد واحد بيانگر تمام احساسات و پيام هاي مرتبط با برند شما است؟


البته اين طراحي آرم و لوگو است!


در مورد همه مارک هاي اصلي که مي شناسيد فکر کنيد. چه فست فود باشد يا اتومبيل ، بيشتر مصرف کنندگان مي توانند مارک ها را به سادگي با آرم خود تشخيص دهند - حتي اگر در مقياس خاکستري باشند!


آرم ها مهمترين بخش برندسازي هستند و به دست آوردن حق آنها بسيار مهم است.


در اين مرحله ، شما احتمالاً سؤال مي كنيد كه چرا نمي توانم به سادگي از يكي از برنامه هاي بيشمار رايگان موجود استفاده كنم و براي خودم يك آرم عالي طراحي كنم؟ رايگان!


حقيقت اين است که برخي از مزيت هاي کليدي وجود دارد که طراحي لوگو حرفه اي به شما ارائه مي دهد و هيچ يک از اين موارد توسط يک آماتور حاصل نمي شود. 


1. آرم ها همه چيز درباره برداشت اول است


در دنياي تجارت ، اولين چيزي که مشتري مي بيند ، نشان تجاري برند شما است. بيشتر مواقع غير از اين ، مشتريان تصميم مي گيرند که از برند شما فقط بر اساس آرم شما اعتماد کنند يا خير.


طراحان گرافيک حرفه اي اين موضوع را مي دانند ، و آنها از طريق تجربه و آموزش دقيقا مي دانند چه عناصري را براي ترساندن به منظور ايجاد يک آرم براي مشتري جذاب و جذاب مي دانند.


در اينجا چيزهاي زيادي از جمله فونت ها ، اندازه ها و رنگهايي که هر يک در ساخت يک آرم به ياد ماندني و جذاب دارند کمک مي کند.


2. يک آرم هزار کلمه صحبت مي کند


بهترين آرم ها همانهايي هستند که براي انتقال ارزش هاي برند شما و جذب احساسات مورد نظر در مشتريان طراحي شده اند. اين احتمالاً سخت ترين جنبه طراحي لوگو است - بصري داستان و هويت برند شما را در يک تصوير واحد ضبط کنيد.


اين کاري است که طراحان حرفه اي به بهترين وجه انجام مي دهند. آنها هنرمنداني متخصص هستند که دقيقاً مي دانند چگونه مارک ها را به اسامي خانواده تبديل کنند به گونه اي که حتي افرادي که تا به حال مشتري برند نبوده اند ، آنچه را که تنها از اين آرم مخفف است تشخيص دهند.


بهش فکر کن. چه تعداد از مردم جهان آرم مرسدس را به خاطر آنچه مي شناسند ، مي شناسند ، سمبل وسيله نقليه منحصر به فرد و لوکس ، حتي اگر آنها تاکنون خريداري نکرده اند.


به همين دليل است که طراحان به دلارهاي بزرگ پرداخت مي شوند ، و هيچ نرم افزاري رايگان هرگز نمي تواند استراتژي و تصوري را که يک طراحي لوگو واحد قرار مي دهد تقليد کند.


3. همه چيز در مورد هويت برند است


تمام دلايلي که در بالا ذکر شد ، نشان مي دهد که چرا يک آرم جزئي ترين قسمت يک مارک است. طراحان اين را مي دانند و به همين دليل است که طراحي لوگو مي کنند که مي توانيد نام تجاري خود را در اطراف خود بسازيد ، نه برعکس.


اين يک تفاوت عمده بين يک آماتور و يک حرفه اي است. در حالي که يک آماتور ممکن است يک آرم خوب طراحي کند که منعکس کننده تمام هويت نام تجاري شما باشد ، جايي براي رشد يا تغيير نخواهد داشت.


از طرف ديگر طراحان حرفه اي مي دانند طراحي لوگو چگونه تکامل مي يابند و هويت آنها چگونه رشد مي کند. به همين دليل است که يک طراح حرفه اي خوب هميشه يک آرم را طراحي مي کند که مي توانيد بر روي آن بسازيد ، بدون اينکه مجبور باشيد آن را تغيير دهيد.


4. تطبيق پذيري


به عنوان يک برند ، شما بايد از آرم خود در طيف گسترده اي از سيستم عامل ها و رسانه ها استفاده کنيد. اين موارد مي تواند شامل وب سايت ، وبلاگ هاي شما ، رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات ، مطالب چاپي ، ثابت و غيره باشد.


نکته مهمي که بايد به خاطر بسپاريد اين است که تمامي اين سيستم عامل ها از نظر نوع پرونده ، اندازه ، رنگ و حتي نسبت ابعاد و چيدمان آرم شما نيازهاي متفاوتي دارند.


طراحان حرفه اي در حال حاضر اين را مي دانند و به همان اندازه تغييرات متناسب با دلخواه شما را در حالي که به لوگو ي اصلي و عناصر آن صادق هستند ، ارائه مي دهند. زمان لازم نيست آنها را با نيازهاي هر يک از اين سيستم عاملها آشنا کنيد.


برعکس ، اگر تصميم بگيريد که رويکرد DIY داشته باشيد ، تلاش زيادي براي رفتن به جلو و عقب مي کنيد و سعي مي کنيد آن را کامل کنيد. شما همچنين ممکن است به تنوع مورد نياز خود پايان ندهيد و اين کل تجربه را هدر وقت و تلاش خود قرار دهيد.


طراحي لوگو ي حرفه اي براي هر برندي که به دنبال بزرگتر شدن آن است ، بسيار مهم است. اين مزايا به شدت از هزينه اوليه ، يک بار هزينه بالاتر مي رود و شما با لوگو يي در دست خواهيد گرفت که هويت برند شما را براي مدت طولاني خواهد داشت. در Sunan Designs ، طراحي يک آرم کاري است که متخصصان ما از آن لذت مي برند زيرا در عين حال چالش برانگيز و پاداش دهنده است. اگر مي خواهيد لوگو ي برند خود را توسط يک حرفه اي که عاشق کارهايي است که انجام مي دهيد طراحي کنيد ، امروز به ما برسيد!


منبع:


https://rivaliran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88


 


آرم و طراحي آن


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

gsdfdsgfdasgsdfzgdsfa پدافند غیر عامل تالار قصر کوروش آزمون دکتری گروه مهندسی دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش روناس طرح سلامت روح و جسم Ted مد و پوشاک گیمینگ